26/12/07

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ




Ξεκινάς πάντα με την ίδια χαρά. Οτι θα φύγεις, ότι θα πάρεις αυτοκίνητο,πλοίο, αεροπλάνο ή καράβι και θα ταξιδέψεις. Οτι θα δεις καινούρια μέρη, καινούρια πράγματα... Οτι θα ακούσεις άλλους ήχους... Οτι θα ζήσεις μιαν άλλη κουλτούρα. Οτι θα προσέγγίσεις άλλα ήθη κι έθιμα, άλλες κουλτούρες...


Πάντα πριν ταξιδέψω έχω μια γλυκειά αγωνία. Την αγωνία της νέας ανακάλυψης. Προετοιμάζομαι με αναγνωση τουριστικών οδηγών, με συλλογή πληροφοριών από το διαδίκτυο, με διαβασμα σχετικών βιβλίων. Μου αρέσει αυτη η ψυχολογική διαδικασία. Εχω κιόλας αρχίσει να το ζω το κάθε ταξίδι,πριν ακόμα το ξεκινήσω...


Και φτάνει η μεγάλη μέρα. Η γλυκεια υπερένταση αυξάνεται και το γλεντάω με την ψυχή μου. Κι όταν φτάνω, ανοίγω τα μάτια μου και την καρδιά μου και καταγράφω τις εικόνες, τους ήχους, τις μυρωδιές και τις νέες εμπειρίες.


Λένε πως έχω κάνει πολλά ταξίδια. Λέω πως δεν εχω κάνει ακόμα όλα όσα θα ήθελα... Και συνεχίζω να προγραμματίζω αφίξεις και αναχωρήσεις. Να βγάζω εισητήρια. Να κάνω check in και check out... Να φτάνω και να φεύγω... Και ξανά από την αρχή, να προγραμματίζω πάντα ενα επόμενο ταξίδι...
Καλά να περνάμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: